Lunch je POS (Point Of Sale) sistem za praćenje prometa robe i evidentiranje zaduženja potrošača. Ovaj sistem omogućuje brzu i jednostavnu manipulaciju na prodajnom mestu, zaduženje korisnika gotovinskim i bezgotovinskim putem, efikasno praćenje prometa i planiranje nabavke. Izuzetno je pogodan za primenu u maloprodajnim objektima, restoranima, a naročito restoranima radničke ishrane gde omogućava zaduženje radnika identifikacionom karticom. Evidentiranje zaduženja se može vršiti na neograničenom broju mesta (restorana ili linija), na kojima se nalaze PC kase (PC računari sa odgovarajućim POS periferijama).

Lunch sistem se satoji od tri programska modula:

  • Lunch POS koji je namenjen za prodaju – evidenciju zaduženja potrošača na PC kasama
  • Lunch Backoffice koji je namenjen za definisanje prodajnih artikala, jela, cena, itd.
  • Lunch Report za generisanje izveštaja i export odabranih podataka

Najvažnije karakteristike sistema Lunch:

  • Jednostavno i intuitivno korišćenje, koje omogućuje brz i efikasan rad. Izbor artikala se vrši jednostavnim dodirom sličice na touch screen monitoru, očitavanjem bar-code skenerom, ukucavanjem šifre artikla ili klikom miša.
  • Podrška za fiskalni printer
  • Automatsko formiranje računa na POS fiskalnom printeru, pri čemu se svi podaci o kasiru, zaduženju i prodatim artiklima trajno beleže u jedinstvenu bazu podataka
  • Zaduživanje korisnika se može vršiti ID karticom a ukupan iznos zaduženja se odbija od mesečnog odobrenog kredita. Moguće je i gotovinsko plaćanje.
  • Centralizovano definisanje artikala i grupa artikala (jelovnika i jela u restoranima), njihovih cena, poreskih stopa, minimalnih količina roba na stanju itd.
  • Mesečno ili periodično formiranje izveštaja o prometu artikala odnosno utrošku namirnica u restoranu, koje omogućuje pouzdano i efikasno planiranje nabavke

U slučaju primene Lunch sistema u internom radničkom restoranu sistem omogućava:

  • Definisanje hijerarhijskih nivoa pristupa sistemu. Radnici mogu da imaju uvid u stanje svog kredita, rukovodioci da gledaju izveštaje o utrošku ili zaduženjima, itd.
  • Detaljnu kadrovsku evidenciju radnika za bezgotovinsko plaćanje, odnosno zaduživanje radnika pomoću ID kartica.
  • Formiranje izveštaja o zaduženjima zaposlenih sa automatskim eksportom podataka u program za obračun ličnog dohotka.